piątek, 31 maja 2013

TextMarket.pl - zarabiaj pisząc teksty


Moja przygoda z TextMarket rozpoczęła się parę miesięcy temu. Początkowo byłem sceptyczny, ponieważ wydawało mi się że na tejże giełdzie tekstów nie będę miał zbyt dużych obrotów. Tymczasem obroty przerosły moje najśmielsze oczekiwania. Doszedłem do wniosku, że trzeba pisać tam teksty specjalnie pod tematykę. 

Dlatego jest też tam narzędzie, które pozwala zobaczyć jakich tekstów jest najwięcej na te giełdzie, i jakich tekstów najczęściej się oczekuje. Zacząłem więc pisać dokładnie pod to i co się okazało – nagle dowiedziałem się że mogę zarobić sporo środków finansowych. Moje dochody zaczęły nawet niekiedy dorównywać tym, które otrzymywałem za zawodową pracę.

Postanowiłem więc zacząć też pisać konkretnie dla tej firmy, co okazało się strzałem w  dziesiątkę. Do dziś mam wysokie dochody. Owszem, od czasu do czasu zdarza się, że te dochody w danym dniu są nikłe albo i wcale ich nie ma. Mimo jednak tych utrudnień cały czas coś tam napiszę dla TextMarket i wiem, że z twego będą przychody. Konkretne przychody.

2 komentarze:

  1. Napisz proszę, czego powinny dotyczyć te teksty. To ma być opinia na jakiś temat, sprawozdanie... Chcę zacząć pisać, ale nie wiem od czego zacząć. Nie wiem również, do czego są później wykorzystywane? Masz może jakieś przykłady?

    OdpowiedzUsuń
  2. To co piszesz, jest bardzo ciekawe, jednak to cały czas przychód aktywny. Jeśli chodzi o pracę przez Internet, to zapewne większość z nas wolałaby taką, dzięki której będzie mogła osiągnąć przychód pasywny i zabezpieczyć na przyszłość dobrobyt swój i swoich dzieci. Czyli coś w rodzaju: http://pracaonline.ori-network.pl/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń