czwartek, 16 maja 2013

3. Co zrobić, aby zarabiać miesięcznie minimum 1000zł?


Pytanie to wcale nie jest takie łatwe. Nie da się określić dokładnie specjalności, w której możemy mieć taką gwarantowaną wypłatę w przeciągu miesiąca. Tak czy inaczej, internet to miejsce pracy dla osób poważnie traktujących siebie i osoby z którymi współpracują. Dlatego też wysokość wynagrodzenia zależy od tego, czy jesteśmy uczciwi i sumienni. 

Przypomina to nieco umowę o dzieło – im się więcej napracujemy, tym większe tego będą owoce. Tak też było w przypadku mnie. Gdy wchodziłem do tej branży, nie ufałem za bardzo zleceniodawcom. Dlatego też mało pisałem i małe wynagrodzenie miałem. Powrócę jednak do pytania zawartego w tytule. Żeby zarobić ten tysiąc, najlepiej nie zajmować się pisaniem precli, ale próbować czegoś innego, czegoś lepiej płatnego. Doskonałym rozwiązaniem będzie pozycjonowanie i tworzenie stron. 

Choć na regularne wynagrodzenie nie można tu liczyć, to jednak można liczyć na dość konkretne wynagrodzenie, które powinno przekroczyć 1000 złotych miesięcznie. Należy jednak wspomnieć, że tworzenie stron www i ich pozycjonowanie to bardzo żmudne zajęcie, i kosztuje też trochę czasu,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz