poniedziałek, 6 maja 2013

1. Jak zacząć pracować zdalnie?


Każdy ma swój sposób na rozpoczęcie pracy zdalnej. Ja rozpocząłem ją szukając w internecie pierwszych zleceniodawców. Dzięki temu miałem już swój punkt odniesienia, według którego mogłem już szukać następnych zleceniodawców. Dlatego musimy pracę zdalną rozpocząć od wyszukania osoby, która będzie nam dawać jak najprostsze zlecenia, na których będziemy mogli się uczyć. 

Poszukajmy też kogoś, kto będzie miał dobrą opinię. Jeśli będzie płacił innym, to nam najprawdopodobniej też zapłaci. Jest to bardzo ważna kwestia, ponieważ od niej zależeć może nasze przyszłe nastawienie do tej pracy. Na początek warto też wyćwiczyć w sobie punktualność i rzetelność. 

Bez tego bowiem nie będzie możliwe, aby zacząć pracę. Sam zresztą mam z tym pewne doświadczenie, ponieważ często przychodzą do współpracy osoby, które nie wiedzą co to znaczy rzetelność i terminowość. Jeśli nie jesteś terminowy i nie chcesz rzetelnie pracować, to lepiej nie zawracaj komuś głowy i nie szukaj zleceniodawców do współpracy, bo to nie ma sensu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz